خرید لباس مردانه از انتخاب برتر

به عنوان یک خانواده تنبل، تقریباً همه چیز را آنلاین خرید می کنم حتی خرید لباس مردانه ارزان قیمتمرا قدیمی خطاب کنید، اما ترجیح می‌دهم به مرکز خرید بروم، چندین اندازه را امتحان کنم و از چند فروشگاه دیدن کنم تا مناسب را پیدا کنم. فروشگاه اینترنتی انتخاب برتر

اما در بحبوحه یک بیماری همه گیر همه چیز چندان ساده نیست. برخی از ایالت ها مانند کالیفرنیا و فلوریدا از افزایش شدید عفونت رنج می برند و مقامات از مردم می خواهند در خانه بمانند. و حتی در مکان‌هایی که فروشگاه‌ها به دلیل نرخ کم عفونت بازگشایی می‌شوند، افراد زیادی هستند که هنوز برای هر چیز غیر ضروری مانند خرید لباس احساس ناراحتی می‌کنند.

اگر یکی از این دو مورد مورد شماست، و به سادگی نیاز دارید که چیزی غیر از آن شلوار ورزشی خاکستری بپوشید، باید به صورت آنلاین سرمایه گذاری کنید.

خودتان را اندازه بگیرید و به دنبال نمودار اندازه باشید

شاید بدانید که معمولا لباس بزرگ می پوشید، اما بزرگ بودن در یک فروشگاه با لباس بزرگ در فروشگاه دیگر یکی نیست. دانستن اندازه‌های دقیق خود اولین قدم برای یافتن تناسب مناسب آنلاین است، بنابراین یک متر نوار انعطاف‌پذیر - یا یک تکه ریسمان - بردارید و آنها را یادداشت کنید.

قیمت لباس مردانه

من می‌توانم نحوه انجام هر اندازه‌گیری را در اینجا توضیح دهم، اما بهتر است آن را به صورت ویدیویی ببینید—بنابراین این ویدیو را برای افراد با اندام زنانه و این ویدیو را برای مردان با اندام برای شروع ببینید. تماشای چند راهنمای ویدیویی ضرری ندارد، زیرا همه آنها نکات و ترفندهای کوچکی برای درست کردن کارها دارند (مانند اندازه گیری خود با و بدون سوتین برای تناسب بیشتر).

سپس، هنگامی که از یک سایت خرید می کنید، به دنبال نمودار اندازه برند باشید تا ببینید کجا دروغ می گویید. ممکن است پیوندی به نمودار اندازه در صفحه برای یک مورد خاص پیدا کنید، یا ممکن است آن را در پاورقی وب سایت فروشگاه پیدا کنید. در تئوری، به شما اطلاع می‌دهد که برای آن برند خاص بزرگ هستید یا بزرگ، و نوع تناسب مورد نظرتان را برای یک لباس خاص کنترل می‌کند.

با این حال، من در آنجا متوقف نمی شوم.

بهترین لباس های خود را پیدا کنید و آنها را مقایسه کنید

خرید لباس

بسیاری از مردم به شما خواهند گفت که اندازه گیری های خود مهمترین نکته هنگام خرید آنلاین است. من مخالفم - این یک قدم اول مهم است، اما فقط شما را تا اینجا می برد. ممکن است برخی از مارک‌ها نمودارهای اندازه‌گیری کاملاً دقیقی نداشته باشند، به لطف اندازه روشویی ، کنترل کیفیت پایین‌تر و تنوع گسترده بین هر یک از بدن‌های ما (بدون ذکر اولویت‌های تناسب شخصی). حتی اگر نمودار اندازه دقیق باشد، فقط نزدیک‌ترین تطابق را با اندازه‌های شما به شما نشان می‌دهد - نه اینکه آیا یک آیتم مطابق میل شما است یا خیر. در عوض، بهتر است از برخی از لباس های مورد علاقه خود به عنوان معیار استفاده کنید.